30.04.2014

classy black


Blouse: Zara, Knitwear: Mango, Watch: Casio, black Jeans: H&M

Hallo Ihr!
Ich hab heute für euch ein Outfit zusammengestellt und damit ihr euch das ganze besser vorstellen könnt, habe ich versucht, so etwas Ähnliches mit Klamotten aus meinem Schrank zu kombinieren.
Ich hoffe, es gefällt euch... Ich finde, es hat etwas lässiges Schulmädchenhaftes, ist aber mit den passenden Accessoires auch ganz schnell klassischer und eleganter.

Hello everyone!
Today I composed an Outfit and to make it easier for you to imagine what it would look like, I tried to find clothes in my wardrobe to combine them similar to my composed Outfit.
I hope you like it... I think it is a cool schoolgirl combination and with the right accessory it can look more classic and elegant.


Das klassischere Outfit/
The more classical way/

classy black


Helmut Lang black sweater
€260 - lagarconne.com


Band of Outsiders silk blouse
€135 - lagarconne.com


Hollister Co. blue jeans
€36 - hollisterco.com


Converse shoes
€61 - johnlewis.com


MANSUR GAVRIEL leather handbag
€450 - net-a-porter.com


Casio watch
€59 - yoox.com


Wildfox Couture retro glasses
€120 - wildfoxcouture.com


Topshop floppy hat
€51 - topshop.com


Ethan Allen throw pillow
€75 - ethanallen.com

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen